Hos Havnegadens fysioterapi og akupunkturi Vejle tilbyder vi autoriseret behandling af forskellige problematikker i bevægeapparatet. Klinikkens primære fokus ligger på undersøgelse, diagnosticering og behandling af ryg-, nakke- og skulderbesvær, knæsmerter, rygproblemer samt tennisalbuer gennem fysioterapeutisk behandling. Vi bruger medicinsk akupunktur i forbindelse med vores fysioterapeutiske behandlinger.

Akupunktur i Vejle i kyndige hænder

Johannes Hess besidder  kompetencer inden for akupunkturens verden.  Uddannelse i medicinsk akupunktur igennem Dansk Selskab for Akupunktur i Fysioterapi (https://www.dsa-fysio.dk/ – et faggruppefællesskab, som har til formål at formidle klinisk viden om akupunktur på et forskningsbaseret niveau. Dermed er du sikret en evidensbaseret og kontrolleret behandling, når du benytter dig af os som dine foretrukne behandler indenfor både fysioterapi og akupunktur i Vejle.

Behandling med akupunktur

Akupunktur foregår ved at sætte små, tynde nåle i musklerne, der stimulerer nervesystemet, hvilket har en smertelindrende effekt, øger blodtilstrømningen og afspænder musklerne. Behandling med akupunktur varer ca. 20 minutter pr. gang og i de fleste tilfælde vil omkring 6 behandlinger skabe positive resultater i form af forbedret nattesøvn, smertelindring og øget bevægelighed. Hos Havnegadens Fysioterapi har indehaver Johs. Hess Diplom i medicinsk akupunktur, Dip.Med.Ac fra Dansk Selskab for Akupunktur i Fysioterapi.

Vil du prøve akupunktur på egen krop?

Vi hører naturligvis gerne fra dig, hvis du søger muligheder for at prøve akupunktur i Vejle. Kontakt os via kontaktformularen her på siden eller på 91 52 99 99, hvis du vil booke en tid, eller hvis du har spørgsmål til behandlingen. Du kan også booke en tid direkte i vores bookingsystem.